Yazma Kuyruğu – Blog Yazma – Web Tasarımı Yapımı – Web Tasarımı YouTube Videosu Yapımı – Web Sitesi Tasarlama Fiyatları
Yazma Kuyruğu
Bu sınıftaki nesneler, yığınsız bir iş parçacığından yığın kullanan bir iş parçacığına bir veri kuyruğu iletir. Yazma yöntemi hiçbir zaman çöp toplamayı engellemez veya kuyruğun tüketici ucundaki çöp toplamayı yığınsız aralığa yükseltmez.
Kuyruk boşsa bu okuma yöntemi engellenir. Kuyruğun başından bir girişi kaldırır ve arayana geri verir.
Bu yazma yöntemi engellenemez. Sıradan bir kuyrukta, tam kuyruğa bir nesne eklemeye çalışan bir iş parçacığı, kuyrukta nesne için yer olana kadar engellenir. Yazma sırasında beklemekten kaçınmak istiyorsanız, önce yer olduğundan emin olmak için kuyruğu kontrol eder, ardından kuyruğa yalnızca yer varsa bir giriş eklersiniz.
Bu yöntem yarış koşullarından muzdariptir. Siz kontrol ettikten sonra başka bir ileti dizisi bir giriş ekleyebilir. Şimdi beklemeyeceğini düşündüğün halde bekliyorsun. Engellenmeyen yazma atomiktir (senkronize olmamasına rağmen), bu nedenle yarış koşullarından etkilenmez.
Yazma, yeni nesne için kuyrukta yer olmadığını belirten false döndürdüğünde, yazarın üç seçeneği vardır:
1. Kuyruğa alacağı nesneyi atın.
2. Nesneye asın ve daha sonra tekrar kuyruğa yazmayı deneyin. (Bir süre sonra bu, ilkini besleyen ayrı bir beklemesiz kuyruğa dönüşür. Bu neredeyse kesinlikle gereksiz bir karmaşıklıktır. İkisini zincirlemektense daha büyük bir beklemesiz sıra kullanmak daha kolay olurdu.)
3. Kuyrukta bulunan son nesneyi güç kullanarak atın.
Kuvvet yöntemi göründüğü kadar basit değildir. Yükünü her zaman kuyruğa yerleştirir, ancak kuyruğun geri kalanı üzerindeki etkisini anlamak zordur.
Sıra doluysa ve son giriş değiştirilmişse true değerini döndürür. Kuyruk dolu değilse, force false döndürür, ancak yine de kuyruktaki son nesnenin yerini alır. Kuyruk boşsa, force false döndürür ve bağımsız değişkenini kuyruğa yazar.
Son analizde, yazar, kuvvet doğru dönmediği sürece bir nesnenin yerini alıp almadığını söyleyemez. Force true değerini döndürürse kesinlikle kuyruktaki son nesnenin yerini alır. Yanlış döndürürse, sıra boş olmadığı sürece sıradaki son girişi değiştirir.
Bu, yalnızca yazar kuyruktaki son girişi değiştirmek istediğinde sorun olur. Acilen sıraya koyması gereken bir nesne olduğu için zor kullanıyorsa, üretici ve tüketicinin önceliklerinin normal sıralanması sıkıntıyı önlemelidir.
Yazar, kuyruğun artık dolu olmadığını biliyor; force, false döndürdüğü için çağrıldı, ancak yazar, sıra bir giriş uzunluğunda olmadığı sürece kuyruğun tamamen boş mu yoksa dolu mu olduğunu söyleyemez.
Bekleme Sırasını Paylaşma
WaitFreeWriteQueue’nun okuma işlemi ve WaitFreeReadQueue’nin yazma işlemi paylaşılabilir. Herhangi bir sayıda iş parçacığı, bu uçtaki kuyruğu kullanmak için yarışabilir. Yöntemler, bu uçtaki dahili durumlarına erişimi seri hale getirmek için senkronizasyon bloklarını kullanır.
Beklemesiz kuyruklar, beklemesiz uçlarını kullanan birden fazla iş parçacığına sahip olacak şekilde tasarlanmamıştır.
Beklemesiz uçta birden fazla iş parçacığını desteklemek için, beklemesiz kuyruk sınıfının veri yapılarını korumak için bir çeşit senkronize blok kullanması gerekir. Nasıl uygulandığına ve kullanıldığına bağlı olarak, senkronize blok kesinlikle engellemeye neden olur ve ciddi gecikmelere neden olabilir.
Bu, kuyrukların her iki uçta da paylaşılamayacağı anlamına gelmez. Beklemesiz uç, erişimi kodlandığı gibi seri hale getirmek için ayrı bir senkronize blok aracılığıyla paylaşılabilir. Önemli kısıtlama, senkronize bloğun kuyruğun diğer ucundan tamamen bağımsız olması gerektiğidir.
Yazıcı kuyruğu Silme
Silinmeyen Yazıcı kuyruğunu Silme
Yazdırma kuyruğu temizleme cmd
Windows 10 Yazıcı kuyruğu temizleme
Yazdırma kuyruğu nasıl açılır
Yazıcıda bekleyen belgeler Nasıl Silinir
Yazıcı geçmişi silme
Pc rehber yazıcı kuyrugu silme
Beklemeden Okuma Sırası
WaitFreeReadQueue, bir iş parçacığının girişi beklemeden başka bir iş parçacığından gelen girişi kabul etmesine izin verir. Kod, beklemesiz bir yazma kuyruğundan yeni dönem değerlerini kabul eden periyodik bir iş parçacığındaki ana döngüyü gösterir.
Bu gerçek bir uygulamada olsaydı, yeni periyodu doğrudan periyot oluşturan iş parçacığından ayarlamak ve kuyruğun ek karmaşıklığından kaçınmak muhtemelen daha iyi olurdu. Hedef iş parçacığının, güncellenen döneme uyum sağlamak için çalışmasını değiştirmesi gerekiyorsa, sıra dönemin güncellenmesinde yararlı olabilir.
Ekstra Yapıcı
WaitFreeReadQueue, diğer beklemesiz kuyruk oluşturucularının paylaşmadığı bir bağımsız değişkene sahip ikinci bir oluşturucuya sahiptir.
Notify parametresi true ise, bu oluşturucu waitForData yöntemini destekleyebilecek bir sıra oluşturur. Notify false ise, bu yapıcının etkisi standart WaitFreeReadQueue yapıcısından farklı değildir.
Sıra, bildirim etkinken oluşturulduysa (yukarıdaki özel oluşturucuya bakın), waitForData, kuyrukta en az bir nesne olana kadar çağıran iş parçacığını engeller.
İşin püf noktası, waitForData’nın üreticinin önceliğinin artmasına neden olmamasıdır. Bu bir öncelik tersine çevirme biçimidir, ancak uygulama, üretici ve tüketici arasında yığınsız bir zaman uyumsuz olay işleyici kullanır. Zamanlayıcı öncelik evirmeyi görmez ve bu nedenle öncelik ters çevirmeden kaçınma mekanizmasını çalıştırmaz.
Bu, bu bölümün ilk kısmında belirtilen “zor gerçek zamanlı etkinliklerle yumuşak gerçek zamanlı” durum türü için uygun bir mekanizmadır.
Bu sıradan bir yazma yöntemidir. Kuyruk doluysa bloke eder. Bağımsız değişkenini kuyruğa yerleştirmemesi için hiçbir neden yoktur, ancak write bir şekilde bağımsız değişkenini kuyruğa koymadan döndürülürse, false döndürür.
Beklemesiz Çift Uçlu Kuyruk
Beklemesiz çift uçlu kuyruk, beklemesiz bir okuma kuyruğu ile beklemesiz bir yazma kuyruğu oluşturan bir sınıftır. Bu kesinlikle bir kolaylık sınıfıdır. İki ayrı bileşenden elde edemeyeceğiniz hiçbir kolaylık sunmaz.
Bir WaitFreeDequeue’nin doğru kullanımı, çift uçlu kuyruğun yüksek öncelikli ucunun force, nonBlockingRead ve nonBlockingWrite kullanması olacaktır. Çift uçlu kuyruğun düşük öncelikli ucu,blockingRead veblockingWrite kullanmalıdır.
Beklemesiz Kuyruklar ve Hafıza
Yığınsız iş parçacıkları için atama kuralları ve başvuru kuralları, beklemesiz kuyruklar için önemlidir. Kuyruk nesnesinin kendisi bir bellek alanında oluşturulur. Kuyruğun kendisi, kuyruk nesnesiyle aynı bellek alanında oluşturulur. Sıradan geçirilen nesne referansları, referans kurallarının izin verdiği herhangi bir alanda olabilir.
Eğer tüm nesneler heap hafızasında ise problem yoktur. Ancak beklemesiz kuyruklar için önemli bir uygulama, yığınsız iş parçacıklarıyla iletişimdir. Yığınsız bir iş parçacığı, yığın halindeyse, kuyruk nesnesine veya içeriğinin herhangi birine başvuramaz.
Tüm nesneler ölümsüz bellekteyse, kuyruk sorunsuz çalışır ve her tür iş parçacığı tarafından kullanılabilir. Buradaki sorun, kuyruktan gönderilen tüm nesneler dahil olmak üzere beklemesiz sıra tarafından tüketilen tüm kaynakların ölümsüz bellekte bulunması gerektiğidir. Bu kolayca çalışır, ancak kuyruğu ve içinden geçirilen tüm nesneleri önceden tahsis edilmiş, statik bir kaynağa dönüştürür.
Kuyruk kapsamlı belleğe yerleştirilebilir. En uygun sistem, kuyruğu ve içinden geçecek tüm nesneleri, kapsamlı tek bir bellek alanında oluşturmaktır. Kuyruğu oluşturan iş parçacığı onu kullanabilir ve oluşturduğu diğer iş parçacıklarının kuyruğu içeren kapsama erişimi devralmasına izin verebilir.
Web sitelerinizi, arama motorlarında en yukarı getirmek adına sizlere 3 adet paket öneriyoruz. Bu paketler sayesinde web siteleriniz aramalarda 1 yıl içerisinde en yukarıya tırmanacaktır.
1) Backlink Paketi 50 $ (Yıllık Ücret)
2) Hızlandırma Paketi 300 $ (Yıllık Ücret)
3) Kelime Yönlendirme Paketi 150 $ (Aylık Ücret)