Ankara
0 (312) 276 75 93
info@billgatesweb.com

İşaretle ve Süpür – Blog Yazma – Web Tasarımı Yapımı – Web Tasarımı YouTube Videosu Yapımı – Web Sitesi Tasarlama Fiyatları

Web Danışmanlık Hizmeti, Seo Hizmeti Al, Mobile Uygulama Yaptır, Back Link Satın Al, Blog Yazdırmak İstiyorum, Makale YAZDIRMA siteleri, Parayla makale YAZDIRMA, Seo makale fiyatları, Sayfa başı yazı yazma ücreti, İngilizce makale yazdırma, Akademik makale YAZDIRMA, Makale Fiyatları 2022, Makale yazma, Blog Yazdırma, Akademik Danışmanlık, Tercüme Danışmanlık & 0 (312) 276 75 93

İşaretle ve Süpür – Blog Yazma – Web Tasarımı Yapımı – Web Tasarımı YouTube Videosu Yapımı – Web Sitesi Tasarlama Fiyatları

Mobil İçerik Kullanımı

İşaretle ve Süpür

Çöp toplama için en basit algoritma işaretle ve süpür. Önceki taslağın doğrudan bir algoritmaya dönüştürülmesidir.

Algoritma, kontrol son for döngüsüne ulaşana kadar herhangi bir belleği boşaltmadığından, önlenirse ilerleme kaydetmez. Tüm bunların net etkisi, sistemdeki nesne sayısına, nesneler arasındaki bağlantı sayısına, işlemcinin performansına ve kaliteye bağlı olan bir süre boyunca işaretleme ve süpürmenin JVM’nin tam kontrolünü ele geçirmesi gerektiğidir. çöp toplayıcının kodu. Bu, saniyenin onda biri ile birkaç saniye arasında bir süre boyunca çöp toplama dışında her şeyin yürütülmesini durdurur.

Bu uzun duraklamalar, gerçek zamanlı hesaplama için korkunçtur ve başka bir yerde yüksek bir bedel ödemeden çöp toplamanın zaman maliyetinden kurtulmanın bilinen bir yolu yoktur. Patolojik durumlar dışında çöp toplama maliyetini büyük ölçüde azaltan çöp toplama algoritmaları var ama patolojik vakalar oluyor ve konvansiyonel çöp toplama kadar uzun sürüyor.

Uygulama bir bellek bütçesi taahhüt etmeye istekliyse (örneğin, “Saniyede en fazla 10 kilobayt ayıracağım”), çöp toplama her bellek ayırma talebinin bir parçası haline getirilebilir. Bütçeleme stratejisiyle ilgili sorunlar, bir iş parçacığı bütçesini aşarsa dağılması ve bellek ayırma performansını önemli ölçüde düşürmesidir.

 Sistemdeki canlı nesne referanslarının sayısı artı sistemdeki nesnelerin (canlı ve ölü) sayısıyla orantılı olarak zaman alır. İşaretle ve süpür basittir, ancak gerçek zamana aykırıdır. Birçok noktada öncelikli olmak için işaretle ve süpür’ü uygulayabilirsiniz, ancak önceden alınamaz ve devam ettirilemez.

Birleştirme

Ayırma ve çöp toplama bir süre devam ettikten sonra, bellek, boş bellek blokları arasında dağılmış ayrılmış bellek blokları ile kararlı bir durum olma eğiliminde olacaktır. Buna parçalanma denir, çünkü boş bellek tek bir bitişik kapsam yerine parçalar halindedir.

Parçalanma iki soruna neden olur:

1. Hafıza ayırıcı, tahsis talebini karşılamak için yeterince büyük bir boş hafıza alanı aramak zorundadır. Popüler tahsis algoritmaları ya buldukları ilk parçayı kullanır (bu algoritmaya ilk uyum denir) ya da tahsise en çok uyan serbest kapsamı arar (en uygun). Hem ilk uyum hem de en iyi uyumun en kötü durum performansı 0’dır( n), burada n, parça sayısıdır. Yalnızca bir ölçüde boş bellek olsaydı, ayırma süresi 0(1) olurdu.

2. Ayırma istekleri, yalnızca ayırıcı, isteği karşılayacak kadar büyük bir boş bellek alanı bulabilirse karşılanabilir. 200 baytlık bir isteği iki adet 100 baytlık kapsamla karşılayamazsınız.
Ayrıca, bellek bir kez parçalandığında, standart düzeltme serttir: her şeyi kapatın, tüm belleği boşaltın ve elinizden geldiğince yeniden başlatın.

Boş belleğin bitişik olması için tahsis edilen nesneleri hareket ettirmek, sistemin taşıdığı her nesneye ilişkin her referansı bulmasını ve bunları güncellemesini gerektirir. Normal bir C-tabanlı sistemde, bu yalnızca klasik bilgisayar programcısının “dolaylı bir düzey daha ekleme” hilesiyle yapılabilir. Bu teknik, en çok Mac OS’deki yoğun kullanımıyla bilinir ve disk dosya sistemlerinde yaygındır.

Programların işaretçileri belleğe tutmasına izin verilmez, ancak yalnızca işaretçileri belleğe işaretçileri tutmasına izin verilirse, birleştirme, bellek nesnelerini taşıyabilir ve yalnızca tek sistem işaretçisini nesneye güncelleyebilir. Kulağa harika bir şekilde basit geliyor, ancak gerçek bir uygulama daha fazla altyapı gerektiriyor.

Programın, çifte yönlendirmeyi tekli yönlendirme kadar kolay bir şekilde işlemesine izin veren bir komut seti olmadığı sürece, nesnelere yönelik işaretçileri en azından kısa süreliğine tutabilmesi gerekir.

Çöp toplama, birleştirme ile uygun bir etkileşime sahiptir. Bir çöp toplayıcı, işaretçileri tanımlayabilmelidir ve çoğu çöp toplama algoritmasının sonunda, canlı nesnelere yönelik tüm işaretçiler izlenmiştir. Çöp toplayıcı, birleştirme işlemini zorlaştıran işi çoktan başarmıştır.

Çöp toplama işleminin bir parçası olarak belleği birleştirmeden tüm bu güzel bilgileri boşa harcamak üzücü olur. Birleştirme, işaretleme ve süpürme toplamanın doğal bir parçası değildir ve uzayan bir süreci daha da uzatacağı için genellikle ona bağlı değildir. Diğer çöp toplama algoritmaları, işlemin bir parçası olarak birleştirilir.


Java
Java operator
Java işareti
Java yüzde işareti
Java iki nokta üst üste
Java printf Kullanımı
Javada ne anlama gelir
Java Atama Operatörleri


Koleksiyoncuları Kopyalamak

Kopyalama toplayıcıları, işaret ve süpürme toplayıcılarının yaptığı gibi çöp bulur, ancak başvurulmayan belleği boş havuza döndürmek için temelde farklı bir yaklaşım benimser. İşaretle ve süpür çöp toplama, canlı verileri tanımlayarak ve ardından diğer her şeyi serbest bırakarak çalışır.

Kopyalama toplayıcıları, tüm canlı nesneleri bir bellek bölgesinden kopyalar ve ardından bölgeyi serbest bırakır. Algoritmanın bir taslağı gösterilmektedir. Her canlı nesne tanımlandıkça yeni bölgeye kopyalanır. Nesnenin eski sürümüne bir yönlendirme adresi verilir.

Çöp toplayıcı, canlı nesnelerin grafiğini kat ederken, yönlendirme adreslerine sahip nesnelere özel muamele sağlar:

1. Geçerli nesnedeki referansı, hedef nesnenin yeni kopyasına işaret edecek şekilde günceller.
2. Yönlendirme adresi, nesneyi bir döngünün başlangıcı olarak işaretler, böylece geçiş başka bir dala geçer.

Geçiş tamamlandığında, her canlı düğüm yeni bölgeye kopyalanmıştır ve her referans, doğrudan hedefinin kopyalanan örneğine işaret edecek şekilde güncellenmiştir.

Nesnelerin kopyalandığı bölge yalnızca canlı nesneleri içerir ve canlı nesnelerin tümü bitişik bellekten ayrılır. Parçalanma yoktur. Nesnelerin kopyalandığı bölge canlı nesne içermiyor. Gelecekteki bir koleksiyon yinelemesi için hedef olmaya hazır.

Kopya toplayıcıların işaretle ve süpür’e göre dört avantajı vardır:

1. Toplayıcıdaki her döngü, belleği hiçbir ek ücret ödemeden birleştirir.
2. Tahsis önemsizdir. Boş bellek hiçbir zaman parçalanmaz, bu nedenle tahsis arama gerektirmez. Tahsis edici, yalnızca serbest kapsamın başlangıcına bir işaretçi döndürür ve
tahsis edilen nesnenin boyutuna göre serbest kapsam.
3. Bir kopya toplayıcıyı öncelikli hale getirmek daha kolaydır.
4. Bir bölgedeki tüm kalıntılar tek bir işlemle serbest bırakılabilir.

Son avantaj, Java ortamı için koşulsuz olarak geçerli değildir. Java nesneleri, nesneler serbest bırakılmadan önce çalışması beklenen sonlandırıcılara sahip olabilir.

Bir bölge yine de tek bir blokta boş belleğe döndürülebilir, ancak önce bölgedeki tüm sonlandırıcıların bulunması ve çalıştırılması gerekir.
Bir kopya toplayıcı, toplanan bölge kadar büyük bir serbest bölgeye ihtiyaç duyar. Sistem hiçbir zaman toplam belleğinin yarısından fazlasını kullanamaz. Büyük ölçekli gerçek zamanlı sistemler için bu uygun olmayan bir maliyet olabilir, ancak birçok sistem için basit bir kopyalama toplayıcıyı devre dışı bırakmak yeterlidir.


Web sitelerinizi, arama motorlarında en yukarı getirmek adına sizlere 3 adet paket öneriyoruz. Bu paketler sayesinde web siteleriniz aramalarda 1 yıl içerisinde en yukarıya tırmanacaktır. 

1) Backlink Paketi  50 $ (Yıllık Ücret)
2) Hızlandırma Paketi 300 $ (Yıllık Ücret)
3) Kelime Yönlendirme Paketi 150 $ (Aylık Ücret)


 

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

× Bize Whatsapp'tan Ulaşın